Satu Suara (Satu Komuniti Satu Persatuan)



Lirik Satu Suara(Satu Komuniti Satu Persatuan)

Lirik Satu Suara(Satu Komuniti Satu Persatuan)
Mengapa kita berbeza?
Ku tahu hatimu dipolusi benci
Kita harus bersama
Aku kau memahami kompromi
Kita satu komuniti
Satu arah destinasi
Hei generasi muda
Usah kau bersendiri
Kita punya satu hati
Satu cita satu jiwa
Kau aku dan mereka
Kita satu nama

-Korus-
Dengan Satu Suara
Kita serupa walau berbeza
Genggam semangat waja
Langkah Bersama
Dalam rentak padu yang sama
It’s the B to the e to the l, i, a
Lets keep the head up for better days
Come on hand in hand
If you understand
The message is to be together in this motherland
Where’sthe love that used to shine?
In this darkest hour we gonna be just fine
Let the love shine in ur soul
This revolutions gonna be our destiny call
Dalam satu suara
Kita tiada bezanya
Nyanyi lagu yang sama
Rentak sekata
Dengan satu suara
Kita janji menjaga
Kau aku dan mereka
Kita satu nama

Ulang korus

Sekiranya ku jatuh
Terus bangunkan aku
Dan aku lakukan yang sama untukmu
Aku kau dan mereka
Dalam satu suara
Kita satu nama

No comments:

Post a Comment

Di sini kami mengutamakan KUALITI bukannya KUANTITI. Sila komen menggunakan akal bukannya lutut. Terima kasih.